piątek, 6 lutego 2015

Cały czas monitorujemy możliwości pozyskania finansowania na OZE !

Już wkrótce ruszy nabór wniosków do nowego programu BOCIAN z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Przypominamy, iż celem programu BOCIAN jest udzielenie preferencyjnego finansowania na inwestycje w OZE. NFOŚiGW zawiesił realizację programu „Bocian” w połowie ubiegłego roku ze względu na wejście w życie nowych wytycznych Komisji Europejskiej w sprawie pomocy publicznej dla inwestycji w energetyce.   czytaj więcej...

2 komentarze:

  1. Dlatego ja jestem również zadania, ze warto jest na dzień dzisiejszy montować instalacje fotowoltaiczne gdyż można również pewną cześć dofinansować. W takiej sytuacji jak widziałem realizacje fotowoltaiki przez http://inovativ.pl/project_category/8kw/ to także bez większego wahania postanowiłem, że chcę mieć panele fotowoltaiczne u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, ale jeszcze nie wiem czy na nie się zdecyduję. Jestem przekonany, że także fajnie jest mieć całkowicie sprawną instalację elektryczną. Właśnie dlatego ja korzystam z firmy http://elektryk.i-lodz.pl/ gdzie mają bardzo doświadczonych elektryków.

    OdpowiedzUsuń